BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 25, 2010

Mau ka xMau

Confirm la mau..tp mau apa sebenarnya...
  • mau settle repot dulu..banyak dok buang masa ni...org nasihat  dulu xmau dengar jadi camni la...padan muka kamu!!!
  • suka dengar lagu pak long "selagi ada rindu"..dah berpuluh2 kali dengar ni..pasai pa xtau??
  • xdak idea la nk buat repot...tolongla aku!!!!...sebab 2 la aku dok mrapu kat blog ni..abisla kamu..hoho(tp aku nk nk buat repot gak)<----mau gak kan hihi
  • rhendukan someone..hurmmm
  • rhendukan kawan2..(rasa macam dah jauh ja dari kawan2 aku)
  • rhendukan semua...(teringat time study kat u dulu..best sangat leh lepak ngan kawan2)
  • skarang gak aku ngantuk sangat2..mau tido ka xmau??
  • ok..xtau tulis apa dh..stop2

No comments:

Post a Comment